domingo, 19 de abril de 2020

ACTIVIDADES SEMANA DO 20 AO 24 DE ABRIL


Ola de novo familias, vamos coas propostas desta semana 



1. RUTINAS Rodeamos no calendario o día de hoxe e debuxamos o tempo que fai. Logo recordamos o día da semana, día do mes, ano e estación na que estamos. A continuación pedímoslle que coloquen tantos obxectos (palillos, pompóns, garavanzos, etc) como o número do día do mes no que estamos, coma sempre, procurade que os coloquen en fila e que comecen contando de esquerda a dereita dende o primeiro.
 Recordade que tamén seguir coloreando a casiña das emocións, así ao final do mes teremos unha idea de como foron mudando as nosas emocións ou cal foi a emoción que máis sentimos durante este mes.
E por suposto podedes elixir actividades de vida práctica para facer cando decidades.

Hoxe ademais deixovos unha sorpesiña. Os fíos do querer son invisibles pero cada un deles lévanos ata algo ou alguén especial. Sei que botades de menos moito o voso cole e sobre todo aos vosos compas, polo que vamos a recordar a canción coa que todolos días comeza o noso día na escola, seguro que bos trae moi bos recordos!

PREMEDE NA IMAXE!

https://youtu.be/-odtPK7jaOI

  

2. EXPERIMENTO Hoxe toca día de ciencia, vamos facer un experimento moi divertido leite + cor igual a  Leite máxica!

Materiais:
-      Colorante alimentario de varias cores
-      Xabón líquido (lava vaixelas)
-      Leite (preferiblemente enteira)
-      Bastón dos oídos ou escarvadentes cun pouco de algodón

Procedemento:
1º Vertemos unha fina capa de leite nunha bandexa ou prato fondo e esperamos a que repouse
2º Engadimos unhas gotas de colorante de varias cores
3º Mollamos o bastón nun pouco de xabón
4ºPlantexamos as nosas propias hipóteses (preguntámoslle ao neno/a) que cres que vai pasar?)
5º Introducimos o bastón no leite tocando as diferentes cores, ides comprobar como as cores se van dispersando e formando diferentes figuras a medida que movemos o bastón impregnado en xabón. O noso experimento convertese nunha obra de arte (Recordade sacar fotiños para ver que chulas quedan!)
6º Comprobamos si a nosa hipótese era certa, e pensamos en porque pode suceder.

Pista para familias A leite é na súa maior parte auga pero tamén contén graxas (entre outros produtos) Cando engades os colorantes estes flotan porque son menos densos que a leite pero cando o xabón entra en acción, os colorantes empezan a correr por todo prato mesturándose, e retorcéndose creando este efecto tan xenial).
Sucederon dúas cousas : a primeira é que o xabón rompe a tensión superficial da leite e as cores saen despedidos aloxándose do xabón. A segunda é que o xabón ten unha misión que cumprir que é atrapar graxas. Esta persecución fai que a leite se mova creando correntes e remuíños nos que quedan atrapados os colorantes.  Cando o xabón atrapa toda a graxa, o movemento cesa.


Podemos probar tamén que pasaría si o bastonciño non ten xabón

Aquí vos deixamos unhas fotos do proceso







3.ACTIVIDADE 5  Seguimos Nomes con trampa! (atoparédela no documento adxunto actividades impresas) Esta actividade é OBRIGATORIA

ACTIVIDADES PARA O MARTES 21

1. RUTINAS Rodeamos no calendario o día de hoxe e debuxamos o tempo que fai. Logo recordamos o día da semana, día do mes, ano e estación na que estamos. A continuación pedímoslle que coloquen tantos obxectos (palillos, pompóns, garavanzos, etc) como o número do día do mes no que estamos, coma sempre, procurade que os coloquen en fila e que comecen contando de esquerda a dereita dende o primeiro.
 Recordade que tamén seguir coloreando a casiña das emocións, así ao final do mes teremos unha idea de como foron mudando as nosas emocións ou cal foi a emoción que máis sentimos durante este mes.
E por suposto podedes elixir actividades de vida práctica para facer cando decidades.

2. AS PÚAS DE PINCHO!



Esta actividade é unha actividade para practicar a adicción e subtracción ( na clase os pequenos recordarana como o xogo de pulgas)
Tratase de poñer e quitar os pinchos do porco espiño segundo a cantidade que nos toque no dados.

Material necesario:
-      - Pinzas da roupa
-      - Cartón
-     -  Moldes de porco espiño e dado
-     -  Ceras, rotuladores ou lapis de cores...

Procedemento para a elaboración do material:
Primeiro imprimiremos o porco espiño, os nenos poden pintalo ou decoralo con raias a modo de pinchos, unha vez pintado (si o desexades)  pegámolo no cartón de forma que teña máis consistencia. Por último imprimimos o dado poñémoslle os puntos ou números que desexemos, tendo en conta as posibilidades de cada neno/a (con grafía en lugar de puntos terá máis dificultade ao igual que con números máis altos) e montámolo(necesitarán a vosa axuda)

Como xogar?
1ª tirada: Tiramos o dado e colocamos tantas pinzas como puntos nos toquen no dado.
2ª Tirada: esta vez quitamos as pinzas que nos marque o dado Ollo! Tendes que fixarvos, si vos chegan as pinzas que tedes colocadas para poder quitalas, si non chegan, tedes que pasar turno e tirará o compañeiro, se non xogades con compañeiro toca pasar e facer a seguinte tirada.
3º tirada: Nesta tirada volvemos a añadir tantas pinzas como nos diga o dado
4º Tirada: Retiramos (si podemos as púas que nos indiquen os puntos do dado)

Ao rematar cada tirada deberán anotar os puntos na ficha, ainda que sería recomendable que xogarades unha primeira partida sen cubrir a ficha para que poidan coller a dinámica do xogo e logo si xa o facedes cubrindo a ficha.
Poden xogar as veces que o desexen!

Como veredes na ficha podedes xogar un ou 2 xogadores

Variantes do xogo (van dende a máis doada ata a máis complicada podedes adaptala actividade segundo as posibilidades dos rapaces/as)
-      Variante 1 Para facer máis doada a actividade podedes pedirlle solo que añadan pinzas e vaian contando cantas teñen despois de cada tirada)
-      Variante 2 Añaden pinzas e van contando cantas teñen despois de cada tirada. Unha vez feitas as 4 tiradas pinzas poden volver a tirar o dado (tantas veces como necesiten ata conseguir quitalas todas.
-      Variante Para complicar a actividade podedes modificar a dificultade segundo o neno/a pedindo que tiren un ou dous dados en cada tirada)

Esta actividade será a actividade obrigatoriado día de hoxe (podedes descargar todo o material necesario para realizar a actividade ao final da entrada en arquivos adxuntos)

3. ACTIVIDADE 6 Actividade de atención e relaxación (atoparédela no documento adxunto actividades impresas)

ACTIVIDADES PARA O MÉRCORES  22

1. RUTINAS Rodeamos no calendario o día de hoxe e debuxamos o tempo que fai. Logo recordamos o día da semana, día do mes, ano e estación na que estamos. A continuación pedímoslle que coloquen tantos obxectos (palillos, pompóns, garavanzos, etc) como o número do día do mes no que estamos, coma sempre, procurade que os coloquen en fila e que comecen contando de esquerda a dereita dende o primeiro.
 Recordade que tamén seguir coloreando a casiña das emocións, así ao final do mes teremos unha idea de como foron mudando as nosas emocións ou cal foi a emoción que máis sentimos durante este mes.
E por suposto podedes elixir actividades de vida práctica para facer cando decidades e escoitar a canción de Bos días.

2. “MÚSICA MAESTRO”! 
Materiais:
-      - Botella pequena ou bote de iogur bebible
-      - Material para decorar a botella (papel, cinta adhesiva, pintura..) se o desexades
-      - Arroz, lentellas, area...

Procedemento
1.     Metemos na botella arroz grbanzos, lentellas, ou calquera elemento que poida sonar ao mover a maraca
2.    Decoramos a maraca ao noso gusto
3.    Colocamos unha cinta adhesiva arredor da botella para que non se abra e....
A tocar!

Nos propoñemos esta maneira de facelas porque nos parece a máis doada, pero podedes votarlle imaxinación e a creatividade que vos queirades e utilizar outros materiais. Deixamos uns exemplos de como facelas, nos propuxemos e






Recordade que si queredes podedes mandar fotos da actividade.

3.ACTIVIDADE 7 Hoxe toca lóxica, descubre o numero máis grande (atoparédela no documento adxunto actividades impresas) Esta actividade é obrigatoria

ACTIVIDADES PARA O XOVES 23 


1. RUTINAS Rodeamos no calendario o día de hoxe e debuxamos o tempo que fai. Logo recordamos o día da semana, día do mes, ano e estación na que estamos. A continuación pedímoslle que coloquen tantos obxectos (palillos, pompóns, garavanzos, etc) como o número do día do mes no que estamos, coma sempre, procurade que os coloquen en fila e que comecen contando de esquerda a dereita dende o primeiro.
 Recordade que tamén seguir coloreando a casiña das emocións, así ao final do mes teremos unha idea de como foron mudando as nosas emocións ou cal foi a emoción que máis sentimos durante este mes.
E por suposto podedes elixir actividades de vida práctica para facer cando decidades.

2. DÍA DO LIBRO

Como sabedes, hoxe celebramos o día do libro, por iso quixemos facervos chegar a seguinte actividade. Premede na imaxe e levaredes unha sorpresiña!
https://youtu.be/hAcLgVXZfcE


Despois desta pequena sorpresa que esperamos que vos gustara, tócanos facer un traballiño que pensamos que vos pode resultar moi divertido.

Tedes debuxar a siluetas das vosas mans e recortalas (si pode ser sobre cartón fino ou cartolina mellor). Unha vez recortadas deberedes poñelle unhas uñas ben grandes (con papel, cartolina, plastilina ou co material que desexedes). Por último toca facerlle a manicura ás nosas mans, tal como lle fixo Branca a Carabuñas. Podedes mandar fotos do proceso e do resultado final.

Esta é a actividade obrigatoria de hoxe.

3. PROPOSTA
Hoxe o conto tocounos contalo a nos, pero tamén nos gustaría poder escoitarvos a vos ¿que vos parece si entre todos facemos unha biblioteca de contos no noso blogue? Gravade un pequeno conto e enviádeo ao noso correo logo as mestras subirémolo a web do centro ( podedes facelo vos ou calquera membro da familia)



E como vos dicimos sempre, un bo momento para ler o conto é antes de ir a durmir, por elo presentámosvos a iniciativa CONTOS PARA DESPOIS DAS OITO E VINTE 


Premede na SEGUINTE imaxe e descubriredes unha canle en youtube onde poderedes atopar unha chea de contos moi interesantes. 

https://www.youtube.com/channel/UC1XVChn3W-o40FKN6si54tg/videos?view=0&sort=da&flow=grid




ACTIVIDADES PARA O VENRES 24

1. RUTINAS Rodeamos no calendario o día de hoxe e debuxamos o tempo que fai. Logo recordamos o día da semana, día do mes, ano e estación na que estamos. A continuación pedímoslle que coloquen tantos obxectos (palillos, pompóns, garavanzos, etc) como o número do día do mes no que estamos, coma sempre, procurade que os coloquen en fila e que comecen contando de esquerda a dereita dende o primeiro.
 Recordade que tamén seguir coloreando a casiña das emocións, así ao final do mes teremos unha idea de como foron mudando as nosas emocións ou cal foi a emoción que máis sentimos durante este mes.
E por suposto podedes elixir actividades de vida práctica para facer cando decidades


AVISO: Reto de súper heroes. En breve montaremos un vídeo con todas as imaxes que nos fostes achegando sobre os súper heroes , polo que si tedes algunha que non nos mandarades aínda estades a tempo de facelo!

2. CIRCUÍTO OLÍMPICO. TOKIO 2022



En circunstancias normais a estas alturas estaríamos preparando os xogos olímpicos, aínda que como sabemos, se tiveron que pospoñer, non está demais seguir adestrando, así estaremos máis preparados para o vindeiro ano.
Esta actividade trata de construír un circuíto olímpico con elementos que pidades atopar pola casa (cadeiras, cinta adhesiva, lá, botellas, etc), no que poder incluír diferentes probas, carreira de obstáculos, salto, equilibrio, relevos, etc. E supéralo no menor tempo posible, e cada vez mellor.
Deixámosvos algunhas fotos e o enlace a un vídeo para que poidades ver algún exemplo.
Fotos





4. ACTIVIDADE 8 Hoxe toca actividade de aproveitando que estamos na semana do libro, vamos ver se recoñecedes os nomes dalgúns personaxes ben coñecidos por vos (atoparédela no arquivo adxunto dossier de actividades impresas) . Esta actividade é obrigatoria.


ARQUIVOS ADXUNTOS


E como sempre dicimos xogade, que xoguen solos e tamén xogade con eles pois esta é a mellor forma que teñen de aprender.

Para calquera dúbida non dubidedes en contactar connosco no correo da aula. Grazas infinitas por seguir esforzándovos por colaborar connosco. Unha aperta da profe!

No hay comentarios:

Publicar un comentario